Hier het vervolg

16 maart 2013 - Santa Maria, Kaapverdië

We hebben eindelijk een computer gevonden. Verontschuldig mij voor de typfouten want het is een qwerty bord en dat ben ik niet gewoon.

De eerste dag waren we in Sal in een resort Morabeza.

De tweede dag heeft men ons overgevlogen naar Fogo en onmiddellijk naar de Caldeira  gebracht in een natuurgebied naar een Pousada. Dat was een groot contrast met de vorige dag omdat er geen elektriciteit was en bijna geen water.

De derde dag zijn we dan de vulkaan opgeklommen met een gids. Dat was een buitengewone ervaring. de afdaling was gewoon spectaculair.

De vierde dag zijn we teruggegaan naar de hoofdstad van het eiland, San Felipe. Daar werden we ondergebracht in een oud colonial house. Met binnenzwembad.

We hebben die dag ook een gegidste rondgang gehad in de stad.

De vijfde dag zijn we s middags  overgevlogen naar San Vicente.

De zesde dag, vandaag, hebben we een safaritocht gemaakt op het eiland, met een 4x4 dit was ongelofelijk mooi.

De rest volgt dan de volgende dagen.

Wij zijn intussen terug van Santo Antao.

Dit is echt een wandelparadijs. Dit eiland is veel groener, ik kan helaas nu geen fotos doorzenden omdat het kabeltje van mijn fototoestel in de valiezen zit die ergens in quarantaine staan tot we met het vliegtuig vertrekken naar Sal.

Morgen zal ik dan de fotos op de blogger zetten.

Santo Antao is een heel ruw eiland met diepe dalen die zeer groen zijn en in feite oases zijn ten opzichte van het dorre deel van de rest van het eiland.

Dikke dikke kussen aan iedereen.

Nu gaan we rusten aan het zwembad en dan komen we woensdag avond terug naar huis. We brengen dan de zon mee om de rest van de sneeuw nog te laten smelten.